Digiostettavuus Visit Espoo

13.4.2021 09:00

Teams-kokous

Digiostettavuuden kick off -tilaisuus 13.4. klo 9-11.30


Espoon ja lähialueiden matkailuyritysten digitaalinen myynnin kehittäminen

Visit Espoo käynnistää osana Digitaalinen löydettävyys ja ostettavuus -hanketta matkailupalveluiden digitaalisen tuotteistamisen ja myynnin kehitystyön, jonka tavoitteena on tuoda alueen matkailupalvelutarjontaa digitaalisesti ostettaviksi kokonaisuuksiksi. Visit Espoon tavoitteena on pilotoida matkailupalveluiden jakelualustaa, jonka kautta alueen matkailupalvelutarjonta on löydettävissä ja ostettavissa.

Matkailupalvelut ostetaan ja jaetaan tänä päivänä ensisijaisesti digitaalisissa myynti- ja jakelukanavissa. Varmistaaksemme että Espoossa ja lähialueilla vierailevat kokous-, kongressi- ja liikematkustajat sekä vapaa-ajan matkailijat voivat helposti varata erilaisia palveluita digitaalisesti, tulee palvelutarjonta tuotteistaa digitaalisen myyntiin soveltuviksi ja tuoda ne ostettavaksi digitaalisille myyntialustoille.

Joko sinun yrityksesi palvelutarjonta on ostettavissa digitaalisesti?
Mitä kehitystoimenpiteitä voisit tehdä parantaaksesi digitaalista ostettavuutta ja palvella tuotteillasi Espoossa ja lähialueilla vierailevia matkailijoita?

Tervetuloa kuulemaan Visit Espoon järjestämään Digiostettavuuden kick-off-tilaisuuteen konkreettisista tavoista yrityksesi digimyynnin käynnistämiseksi ja kehittämiseksi sekä saamaan konkreettisia vinkkejä oman palvelutarjonnan onlinetuotteistamisesta ja digiostettavuuden edistämisestä. Esittelemme samalla alueen matkailuyrityksille tarjottavia digiostettavuuden ja digitaalisen myynnin kehittämisen toimenpiteitä, joiden kautta digitaalisessa tuotteistustyössä on tarkoitus edetä.

 

Kick-off Ohjelma


Digitaalinen ostettavuus
  • Miksi ja mistä on kyse?

  • Mitä hyötyä matkailutuotteiden digitaalisen myynnin kehittämisestä?

Digitaalinen myynti ja jakelu käytännössä
  • Digitaalinen ostettavuus matkailuyrityksen ja matkailualueen näkökulmasta

Tuotekehitys digitaalisiin myyntikanaviin
  • Millainen on hyvä ja myyvä digitaalisesti ostettava matkailutuote?

Miten eteenpäin kehitystyössä?
  • Visit Espoon matkailupalveluiden jakelualustaratkaisu

  • Visit Espoon ratkaisut ja palvelutarjonta alueen matkailuyrityksille – miten mukaan digimyynnin kehittämiseen?

Kick-off tilaisuuden teemoihin teitä johdattavat digitaalisen matkailumarkkinoinnin ja onlineostettavuuden asiantuntijat Anne Kaakkuriniemi ja Jouni Kärkkäinen, FlowHouse Oy sekä Tuomas Luukkonen, Elämys Group.

Hanke saa rahoituksensa Matkailuelinkeinon elpymistä edistävät kehittämishankkeet -rahoituksesta, joka on osa vuoden 2020 neljättä lisätalousarviota, jonka eduskunta hyväksyi 25.6.2020.

 

Ilmoittaudu mukaan 12.4. klo 15 mennessä. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin ja tapahtumaa edeltävänä päivänä linkin Teams-kokoukseen. Mukaan pääsee, vaikkei sinulla olekaan Teams-sovellusta asennettuna koneellesi 

Tapahtumatallenne on katsottavissa tilaisuuden jälkeen verkkosivuillamme.

 

Lämpimästi tervetuloa!

Kuva: Antti Rastivo

Lippuja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:  

13.4.2021 09:00

Päättyy:  

13.4.2021 11:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Teams-kokous


Järjestäjä

Visit Espoo

0407504744

visit@espoo.fi

Yhteistyössä:

flowhouse-logo-kuva-teksti-pysty-vari-web.png (18 KB)